Afgelopen zaterdag waren wij ook aanwezig op het TAPT festival. Wat een unieke beleving! Heerlijk in de zon, ontspannen genieten van een hapje en een drankje.
Op het festival hebben we ook een aantal van jullie gevraagd naar jullie mening over onze ontwikkeling en jullie wensen voor de wijk. We willen iedereen die ons te woord heeft gestaan bedanken voor de inzichten die jullie ons gegeven hebben. We gaan hier met enthousiasme mee aan de slag!